Saturday 5 June 2010

Amor declarado... (ou a auto suficiencia do ser)

Decididamente, se tirarem a música da minha vida eu serei uma pessoa triste. Cinza. Chata.

Mas como ninguém fará isso comigo, eu hoje acordei e passei o dia em ritmo de declarar amor a mim mesma. Por que não é um aprendizado simples, aceitar os próprios erros, ou os desacertos... haja terapia e paciência. Mas é muito bom descobrir que a mesma pessoa, no caso eu, tem coisas boas e não tão boas. E mais legal é ser tão boa companhia para mim mesma!

Então, vamos lá, turma da terapia em grupo, cantem comigo! (E com o Frank também)

For once in my life I have someone who needs me

Someone I've needed so long
For once, unafraid, I can go where life leads me
And somehow I know I'll be strong

For once I can touch what my heart used to dream of
Long before I knew
Someone warm like you
Would make my dreams come true

For once in my life I won't let sorrow hurt me
Not like it's hurt me before
For once, I have something I know won't desert me
I'm not alone anymore

For once, I can say, this is mine, you can't take it
As long as I know I have love, I can make it
For once in my life, I have someone who needs me



... ah, a auto-suficiência!

2 comments:

  1. Ah! Frank...for once in my life....

    ReplyDelete
  2. "L" is for the way you Look at me
    "O" is for the Only One I see
    "V" is Very Very extrordinary
    "E" is Even more that anyone that you adore
    Love, is all that I can give to you
    Love, is more than just a game for two
    Two in love can make it
    Take my heart and please dont break it
    Love was made for me and you!

    essa que eu canto... há muito mais coisas sobre nós e o frank do que sonha a nossa filosofia... barata... cinéfila...

    ReplyDelete